Suuret kiitokset

Written by

in

SUURET KIITOKSET keikastanne viime lauantaina Korpilahdella. Kyllä olitte fantastisia.
Näkyi ja kuului, että ”olette joitakin vuosia yhdessä soitelleet” eli rautainen on ammattitaitonne sekä otteenne musiikin tekemiseen, unohtamatta sitä aitoa esiintymisen riemua, joka myös hyvin välittyi yleisölle. Sydämelliset kiitokset myös Cream-klassikoista, jotka veditte upeasti.
Levyänne tullaan kuuntelemaan enemmänkin. Ja jos niitä T-paitoja on, täytynee tulla Waasa Bluesiin niitä hakemaan.
Hauskaa bluessyksyä!

Eikka ja Hellu

Comments

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *