Hienoa kundit

Written by

in

Hienoa, kundit
Aivan oivaa Suomibluesia tämä Two Sides. Jatkakaa samaan malliin, että saataisiin Suomeen muitakin kuin SF- blues ja Wentus Blues Band.
Kiitos.

Ari Tarkiainen, Joensuu

Comments

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *