Kiitos

Written by

in

Hei kiitos eilisestä meiningistä Korpilahdella, oli ihanaa tanssia pitkästä aikaa, hirveän hyvä olo ja tänäänkin vielä hymyilyttää!

Päivi, Jyväskylä

Comments

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *